Megérkeztem Nashvillebe és most várok a lobby-ban hogy 5-kor jöjjön értünk a busz hogy elvigyen Murraybe a suliba. Csak így a dolgok közepébe vágva. A Budapest-München-Charlotte-Nashville útvonal eléggé jól telt, hosszú volt de jól telt mert mindenhol történt valami. Korán keletünk és elég keveset aludtunk úgyhogy itt az éjszaka nem volt gond az alvással. Münchenben jó a repülőtér tetszik csak az nem hogy hosszú mint az állat és nincsen ingyenes wifi. Vagy én voltam túl béna. Vettem egy kávét és egy csokis croissantot egy kifejezetten flegma és bunkó eladótól, a croissant meg szárazabb volt mint az orosz tarló. A repülőtéren páran megszívták a magyar hülyeség miatt mert át kellett esni megint a biztonsági ellenőrzésen. Ez nem is lett volna baj mert maga az ellenőrzés csak 5 perc mert sok kapu nyitva van és mindegyiknél maximum 5-6 ember áll sokban, csak körbe kellett menni az egész repülőtéren hogy újra előlről bemehessünk. Nekem ráadásul még 3 extra ellenőrzés is volt mivel amerikába megyek. A harmadiknál nem is sípoltam egyáltalán de még kb a gatyámba is beletapogattak nincse-e véletlenül valami benne. Mi lett volna ha sípol a gép :). De bent már jó volt mert nem csak Süddeutsche Zeitung hanem USA Today meg hasonló már általam is érthető napilapok. Mondjuk az gáz hogy már nem nagyon tudnám megértetni semmilyen formában magam.

Repülőre fel indulás. Pont a vészkijáratnál ültem a turista osztály első sorában. Mondom fasza vészkijárat, de utána rájöttem hogy a legjobb helyen ülök mert nekem van a leges legnagyobb lábterem az egész osztályon, csak iszonyatosan hideg volt az ajtó de valami félelmetesen. Mellettem egy német csávó ült akivel az egész úton beszélgettünk. Lars tervező és ő tervezte a Panamera középső konzolját meg még egy pár autónak, és most a 2013-as X5ös konzoljáról tárgyalni, mutogatott papírokat amikről mondta hogy nem mutathatná meg, de gőzöm nem volt mi van rajta meg nem értettem, de elég durva folyamat ábrának tűnt. Saját kijelzője volt mindenkinek, a kaja jó volt csak kevés pedig kértem hogy ha marad még adjanak, de túl is volt foglalva a gép így megszívtam éhes maradtam. Filmet meg megnéztem az Ironman 2-t meg a Clash of the Titanst félig de meguntam inkább beszélgettem. 

Leszállás után nagy mázlink volt hogy elől ültünk mert így az egyszerre beérkező 3 gép utasaival nem is keveredtünk össze és csak egy jó órát álltunk sorban az immigration-nál. Első dolog persze hogy egy Venti kávé volt a Starbucks-ban :) Aztán felhívtam mindenkit és vártam a gépre. Kb egy repülő busszal mentünk Nashville-be olyan kicsi volt a gép. Felszálltunk és a stewie már mondta is hogy találja ki mindenki mit akar inni mert mindjárt szállunk is le. 50 perc múlva már meg is érkeztem Nashvillebe :D Várni kellett egy kicsit mire kihoztak a szállodába, ellőtte elvittek 3 kör koreai gyereket, és én így egy szaudi és egy kínai gyerekkel kerültem össze a kocsiban. David votl a sofőr aki fizikát tanul mert az előzővel nem jött be az élet és úgy gondolja majd ez jobb lesz. Kint 35 fok van a szállodában kb -35 kemény hogy sehol sem lehet lenni. Este még elmentem enni hamburgert a Jack in the box-ba, de nem ezt terveztem normális, igazi, originalrealjuicy hamburgert akartam enni de most egyenlőre ez is megtette. A szoba nagyon király, hatalmas ággyal, akkora hogy egy óvodás csoport egy fél délutánt eltöltene hogy kitaláljon belőle, a hely meg ahol vagyok Alexis Inn & Suite. A recepciós csaj meg olyan slanggel beszél hogy ilyen brooklynban van csak szerintem:D

Este aludtam azzal nem volt probléma. Reggel fél 6kor keltem, de csak fél 7ről volt reggeli így tévéztem. Reggelire meg mindent meg kellett kóstolni olyan nincsen hogy nem mert most meg kell enni mindent:D Kb 6,4 kiló különböző kaját tettem végső nyugalomra. Utána még aludtam kicsit, és félben kicsekkoltam. Azóta írogatom a postot a lobbyban. Azért leugrottam a benzinkútra egy kis Monster-ért meg Reese's peanut butter cupért és ha már ott voltam egy Sobe piát is vettem ha már ez a nevem :D

3kor jön a busz értünk most mondták és a Richmond koliban leszek. Azt mondták nagyon király mert új remélem jó szoba társat kapok nagyon örülnék neki. Egyenlőre ennyi majd hamarosan írok.

S

 

Szerző: szhabi  2010.08.10. 19:26 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://murraystate.blog.hu/api/trackback/id/tr42212994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Átííí 2010.08.12. 16:14:39

Szábíí, írjad őket, engem nagyon érdekelnek. Mondjuk ezt már mindet elmesélted, és az óvodások jobbak voltak a bújócskával. :))

szhabi 2010.08.19. 23:46:18

@Átííí: Örülök hogy tetszik remélem a többi is bejön. A mostani hétvégét meg a makroökonómiáknak szentelem. Már csak 531 oldal van hátra. Át kell néznem ezt a könyvet hogy megértsem a következőt amiből most fogunk tanulni.
süti beállítások módosítása