Helloszia mindenkinek. Ismét itt vagyok. Hát amit a múltkori postban említettem nem tévedtem nagyot. Mármint ami az egyetem elhagyatottságát illeti, de a tévedést inkább negatív értelemben kell még érteni, nem gondoltam volna hogy ennyire senki se marad itt. A Koliban jó ha 30an maradtunk, ezek nagy része is csak azért maradt mert sportoló és ugye hétvégén meccsek. Meccsek, ezzel telt el az őszi szünetem nagy része. Egy részüket élőben, egy meccset pedig előben online követtem. Gondolhatjátok akkor mennyire lehetett izgalmas a hetvége. KO szar volt maradjunk ennyiben. De a meccsek tetszettek mondjuk nem tudom kinek ne tetszene egy női röplabda meccs. Magas, sportoló lányok falatnyi nadrágokban. Hát nekem eléggé. Két meccs, mindkettő 5 szettes. Első meccsen hatalmasat küzdve a lányok egy sokkal jobb egyéni játékosokból álló csapat ellen álltak fel 2-0-ról és 15-13-ra elvesztettük a döntő játszmát de szerintem fejben eláfáradtunk kissé. De csapatként a Gamecocks felé nőttünk teljesen, de kijött a játékosok közötti. A szombati meccsen pedig a Tennessee Tech csapatát fogadtuk és ismét 5 játszmára kényszerültünk, de a csak magunkat "hibáztathattuk" ezért, behúztuk a meccset és ezen a meccsen már több szép egyéni megoldást is előhúztunk a tarsolyból. Amiket szerintem ha az egy nappal előbbi meccsen is sikerrel alkalmaztunk volna akkor nem egyel több nyereséggel álnánk most. Ebből is kitűnik milyen izgalmasan telt a hétvégém mert egy röplabda meccsekről írok "elemzéseket" amit rajtam kívül senki sem láthatott. Halál unalmas volt a hétvége így visszanézve. A vasárnapom már kicist jobban telt, mert kora délután már elkezdtek vissza szálingózni az emberek, és így már legalább nem egyedül ültem a lobbyban ölemben a laptoppal és néztem a tv-t, hanem végre verbális kapcsolatba is kerülhettem valakivel. Este még a College Head Dr. Bodevinnel egy jó órán keresztül beszélgettem az irodájában este pedig Jacobtől megint kikaptam NCAA Footballban Xboxon. Eldöntötük hogy az ablakon vezetjük az eredményeket, hát minuszban vagyok szó mi szó, de nem all rosszul a szénám. A softball rájátszás második fordulujában kietünk így nem végdhettük meg a címünket. Nagyon rossz játékkal estünk ki, nem értem, simán kellett volna hozni a meccset, de a sok egyéni hiba és egy-kéz magyar szinten is amatőr hiba nagyon megbosszulta magát. A hét elejétől már minden a hétvégi Homecomingról szólt, így ezt majd a következő postban részletezem. Addig is hajrá mindenkinek. További szép napot mindenkinek.

 

Sz

Szerző: szhabi  2010.10.03. 05:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://murraystate.blog.hu/api/trackback/id/tr532340746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása